VANA TALLINN

W swojej praktyce, wykonaliśmy przebudowę siłowni dużego promu pasażersko-samochodowego, polegającej na wymianie dwóch silników głównych typu B&V na silniki typu Zgoda Sulzer 6ZA40S wraz z fundamentami oraz całą infrastrukturą (chłodnice, pompy, rurociągi, zbiorniki rozchodowe, wirówki, system kontrolno-pomiarowy i zdalne sterowanie silnikami). Całość prac modernizacyjnych wykonano w ciągu 30 dni roboczych.

RAMIZ GADZIJEV

Innym z kolei osiągnięciem, było wykonanie na terenie bazy remontowej armatora azerskiego KMNF w Baku, remontu kapitalnego siłowni oraz dźwigu pokładowego o nośności 40 ton, statku typu B99 Ramiz Gadzijev. Zakres prac obejmował remont lub wymianę wszystkich urządzeń mechanicznych siłowni, wraz z wymianą wałów korbowych dwóch silników głównych typu 8AL20/24 oraz trzech agregatów typu 6AL20/24. Wymienialiśmy również kocioł główny, większość pomp oraz kompresory rozruchowe. Remontowi podlegała również główna tablica rozdzielcza oraz cały system kontrolno-pomiarowy, ze zdalnym sterowaniem włącznie. Dźwig pokładowy przeszedł pełną konserwację elektryczną z wymianą hamulców magnetycznych i całego olinowania.

ZULFI GADZIJEV

Nie mniej trudnym zadaniem, było wykonanie remontu dźwigu pokładowego o nośności 100 ton na statku dźwigowym zbudowanym w Jugosławii, będącym we władaniu armatora azerskiego KMNF w Baku typu K/S 10„0 Zulfi Gadzijev.
Dźwig był po awarii windy renerowej, którą trzeba było odtworzyć. Armator nie posiadał dokumentacji. Windę zaprojektowano i wykonano w Polsce. Remont pozostałych mechanizmów wykonano pod nadzorem specjalistów z Polski. Wymianę głównego agregatu hydraulicznego wykonano według projektu inżynierów firmy Bosch-Rexroth pod nadzorem polskich specjalistów.

SHIRVAN

W ślad za dobrze wykonanym remontem ww. dźwigu otrzymaliśmy zlecenie od tego samego zleceniodawcy, na modernizacje i odbudowę siostrzanego dźwigu pływającego o nośności 100 ton typu K/S 10„0 „Shirvan. Projekt modernizacji wykonali inżynierowie firmy Bosch-Rexroth przy udziale specjalistów naszego przedsiębiorstwa. Zakres prac obejmował wymianę wszystkich napędów oraz agregatów pompowych, a także wymiany całego systemu elektrycznego i elektronicznego systemu kontrolno-sterującego. Zakupy urządzeń dokonała firma STr. Pod nadzorem naszych specjalistów, wykonano montaż nowych urządzeń oraz przeprowadzono remont pozostałych mechanizmów.

RAMIZ GADZIJEV
Innym z kolei osiągnięciem, było wykonanie na terenie bazy remontowej armatora azerskiego KMNF w Baku, remontu kapitalnego siłowni oraz dźwigu pokładowego o nośności 40 ton, statku typu B99 Ramiz Gadzijev. Zakres prac obejmował remont lub wymianę wszystkich urządzeń mechanicznych siłowni, wraz z wymianą wałów korbowych dwóch silników głównych typu 8AL20/24 oraz trzech agregatów typu 6AL20/24. Wymienialiśmy również kocioł główny, większość pomp oraz kompresory rozruchowe. Remontowi podlegała również główna tablica rozdzielcza oraz cały system kontrolno-pomiarowy, ze zdalnym sterowaniem włącznie. Dźwig pokładowy przeszedł pełną konserwację elektryczną z wymianą hamulców magnetycznych i całego olinowania.
ZULFI GADZIJEV
Nie mniej trudnym zadaniem, było wykonanie remontu dźwigu pokładowego o nośności 100 ton na statku dźwigowym zbudowanym w Jugosławii, będącym we władaniu armatora azerskiego KMNF w Baku typu K/S10 Zulfi Gadzijev.
Dźwig był po awarii windy renerowej, którą trzeba było odtworzyć. Armator nie posiadał dokumentacji. Windę zaprojektowano i wykonano w Polsce. Remont pozostałych mechanizmów wykonano pod nadzorem specjalistów z Polski. Wymianę głównego agregatu hydraulicznego wykonano według projektu inżynierów firmy Bosch-Rexroth pod nadzorem polskich specjalistów.o.
SHIRVAN
W ślad za dobrze wykonanym remontem ww. dźwigu otrzymaliśmy zlecenie od tego samego zleceniodawcy, na modernizacje i odbudowę siostrzanego dźwigu pływającego o nośności 100 ton typu K/C10„Shirvan. Projekt modernizacji wykonali inżynierowie firmy Bosch-Rexroth przy udziale specjalistów naszego przedsiębiorstwa. Zakres prac obejmował wymianę wszystkich napędów oraz agregatów pompowych, a także wymiany całego systemu elektrycznego i elektronicznego systemu kontrolno-sterującego. Zakupy urządzeń dokonała firma STr. Pod nadzorem naszych specjalistów, wykonano montaż nowych urządzeń oraz przeprowadzono remont pozostałych mechanizmów.eo.
Zakładka 2
Zakładka 2
Zakładka 2